SEMESTER

JAG HAR MIN FÖRSTA SEMESTER!
känns jättekonstigt och bra. Har inte fattat det än.

Fick världens överraskning på jobbet idag när ja skulle gå hem. Massa söta föräldrar kom dit och gav mig världens största blomma. Så himla fin. Jag blev så himla glad och är det än. Allting känns så overkligt,

Sedan fick jag ett jättefint armband av mina arbetskamrater. Har velat ha ett sådant länge och nu fick jag ett i rosa..tihi..det passade ju perfekt.

Idag har jag även varit hos tandläkaren. Det kostade 15kr. haha. Sjukt kul. Det är sådant där ungdomsbidrag och det var lite lagrat så 15 kr fick jag punga ut haha. Jag hade inga hål heller. Så lycklig.

Åh vilken dag. Perfekt.
Förutom åskan idag som höll på att skrämma slag på mig.

Nu ska jag dra till kalmar. Blir första klass på tåget med...I like.


Kommentarer
Postat av: annica

Tänkte väl att du var tvungen att blogga om oss... :-)

Ha en skön vecka & hör av dig när du kommer hem! Fast, vi kanske hörs innan... kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback