blondi

ja men jag är blond och jag ber om ursäkt för förvirringen. Jag menade ju såklar göteborg och inte kalmar i förra inlägget.

Idag har jag tränat och kände mig fruktansvärt otränad. usch måste verkligen komma igång igen. Körde lite styrka på kvällen men motivationen är sådär just nu..behöver nåt som sporrar.
Har tränat med mina handledsgrejer eller handsaker eller vad man kallar dom. Gör jag ju i sängen och det är perfekt.

Imorgon blir det upp tidigt igen. Usch det är ju pest och pina just nu att komma upp. Innan var det ju ljust på morgonen men nu är det mörkt igen.
Jag har dock hört det ryktas om att det ska bli 15 grader imon..hoppas hoppas. Då kommer jag var glad iallafall.

Ja annars har jag inte gjort så mycket idag, Har blivit skrämd. en gång av elias och en gång av pappa. jisses vad rädd jag blev.

Imorgon vet ni väl alla vad det är för dag...hehe..min bästa dag mohahah.

puss på er och sov gott


Kommentarer
Postat av: jennie

lurar du mig, dödar jag dig ;) hahahaha

Postat av: sara

Hej där! Tyvärr är det redan försent =/ Men jag lovar att säga till dig nästa gång det är dags för en ny tävling! Hoppas du får en bra dag! KRAM/bananen

2009-04-01 @ 13:10:48
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback