bra sida

solo-tidning kan ju ibland vara hur toppen som helst. De tipsade om en sida där som jag nu har spanat in och ska följa benhårt.

www.adidas.com/running

Där kan du göra en egen träningsprofil och skriva dagbok på löpning och få ett träningsprogram som är utformat just för dig.

Har registrerat mig där och fått ett träningsprogram och även skickat en fråga till de fyra coacherna som arbetar med sidan.

Vilken kalassida.

Skulle bara vilja ha en klocka på armen när ja springer som mäter puls, tid och hur långt man springer eller nåt.

Och jag springer ju faktiskt i ett par adidasskor tihi.

nu ska jag dock iväg och träna volleyboll istället.

Kommentarer
Postat av: En arg jennie

VAR ÄR BILDERNA?!?!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback