chelsea borde vunnit

idag har jag hunnit med en del.
Haft sovmorgon. Fantastiskt.
Jobbat
Kollat in stan...träffade sara..mötte sedan upp ida.
Tvingade sara att prova massa kläder medan ja gav tumme upp och tumme ner.
Var sedan med o hämtade hennes balklänning.
Åkte och handlade massa mat..nyttig ska tilläggas.
Sedan blev det tacos..alltså utan chips och trams. Riktigt delikat alltså.
Blev sedan 30 min promenad och sedan champions league som jag bittert tittade på.
Men eftersom chelsea hade övertaget mot barca o borde vunnit utan domaren så tänkte ja att om domaren hade varit en domare så hade chelsea vunnit champions league så grattis chelsea haha.

nu har jag kört lite styrka o ska krypa i säng.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback