Grattis

idag fyller världens bästa Jennie år.

Min fantastiska vän som jag träffade första gången när jag började läsa matte/svenska. Ibland är det nog ödet som styr oss till vissa saker. Att hitta sin tvillingsjäl i ett klassrum är inte varje dag man gör.

En underbar vän som ställer upp i alla lägen på alla sätt.

Att hitta en vän som du gör nog inte ens alla under en livstid. Jag hoppas du förstår och vet hur mycket du betyder för mig.

Nu hoppas jag din dag blir fylld av kärlek, tårta (utan grädde), presenter och massa grattiskramar.

Happy bithday to you, Happy birtday to you, happy biiiirthday "stevie wonder"



you`ll be in my heart

Älskar dig så mycket min nu 23-åriga vän!

Kommentarer
Postat av: jennie

TACK MIN ÄLSKADE VÄN! Du vet hur mycket du betyder för mig med! Helgen var oslagbar! Kommer komma fler sånna också!! ;) Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback