pim-diplom

idag har jag avverkat min datakurs som jag går på i jobbet. Fick ett diplom och en pim-tårta. Mycket trevligt.

Jag gillar det här med kursintyg och diplom. Är helt sugen på att läsa mera.  Just nu håller jag på med min motessoribok. Skulle verkligen vilja läsa det på distans. Ska kolla upp det där lite alltså.

Imorgon ska vi planera planera och planera. Tjohoo. Verkligen.

Det är ju så härligt när solen lyser och även värmer. Är ute hela dagarna och det är fantastisk. Tycker om valet av jobb där man kan vara ute mycket. Trodde aldrig jag skulle säga det för några år sedan. Ute var inte riktigt min grej förr, jag frös jämt. nu har jag perfekta kläder som jag kan vara ute i. Regn, sol och snö.

Nu blir det snart träning för min del. Ska bli riktigt skönt.
Imorgon tänkte jag ge mig ut på en springtur. Eller kanske lite beachvolley eller varför inte båda haha.


Kommentarer
Postat av: Syster Petra

Men Hilda... PIM betyder ju nåt helt annat!

PIM=Penis I Mutta....

Nice att få ett sånt diplom!

puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback