Blond..hm jag är ju det!

det här gör jag bara för att min stora bror tjatade..ni som känner mig vet ju att jag har ganska många blonda stunder..här är ett av dom

Igår skulle jag sova och skulle då tvätta ansiktet.
Har ju nu varit hemma och varit förkyld och måste därför ta näsdroppar.
Så jag sprutade upp näsdroppar i vardera borre. Sedan skulle jag tvätta ansiktet.
Jag funderade på hur jag skulle göra så att inte sprayen åkte ur näsan när jag lutade mig framåt.
Jag kom då på att jag drar in väldigt hårt när jag tvättar ansiktet så åker det inte ut.
Vad resulterade detta då i?
jo ÅRETS KALLSUP

Efteråt stod jag där med svidande näsa och ungefär hela hjärnan full av vatten och tänkte: Jag är ju verkligen inte smart någonstans.

Tack för mig och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hannes

du är så himla bra syrran! stolt över dig! alla dar i veckan!

2009-11-21 @ 23:14:54
Postat av: Mamsen

Hahahahahahaha........låter som om jag skulle kunna ha gjort det. Skönt med blond dotter när man själv är blond mamma ibland.....

2009-11-22 @ 19:37:19
Postat av: annica

whoaaahahahaha! Du är så rooolig! Kuligast är att du bjuder på det! Tusen kramar från din nästangranne to be!

2009-11-25 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback