Morgon i sängen

hela veckan när jag stiger upp vid sex längtar jag till helgen då jag ska sova ut, men vad händer? Jo jag vaknar 07.15 och kan inte somna om, känner mig märkligt pigg. Antar att kroppen sovit ut haha.
Ute öser regnet ner och jag burrar ner mig under täcket. Faktiskt riktigt mysigt.
Jag vaknar nog hellre tidigt och kan ligga kvar med gott samvete och mysa än att vakna tolv med panik över att dagen snart gått.

Jag ska ta en sväng på stan senare idag men jag hoppas regnet avtar till dess. Går jättegärna omkring i regnkläder på jobbet, men på stan?nja!


Idag säger jag även ett stort grattis till Ida som fyller år! Grattis vännen. Hoppas det blir en toppendag för din del.

Igår var jag med föräldrarna och kolla idol. Var så himla trött. Skönt att vara hemma då. Dansade dock som vanligt lite i uterummet. Det blev två låtar denna fredagen..grannarna stod nämligen läskigt nära så minskade lite på dansen. Ramalam ding dong och i can jive fick eka ut genom högtalarna iallafall.

Kollade även på doobidoo. Ett program jag borde ställa upp i. Måste bara bli artist först och ha ett arkiv som jag sa igår.hehe.

tyvärr har det ju inte hänt så mycket på internet efter igårkväll, men man får läsa lite bloggar som man vanligen inte läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback