snark

usch jag är jättetrött. Stiga upp tjugo över fem är ingen hit. Fy!
Har helt kommit från det.

När det är såhär mörkt på morgonen vill jag tända min adventsljusstake. Det är så mysigt,men det är tyvärr några månader kvar innan det blir möjligt.

Helgen blir lugn för min del. Tycker jag känner av en liten förkylning i kroppen, så det blir att vila i helgen.

Träningen igår var jätterolig. Så avslappnad och skön. Diggade vår uppvärmning mest. Skönt med en rejäl vanlig uppvärmning. Mina fingrar tar ju typ tjugo minuter på sig att bli varma.

Alltså på morgonen går det bara massa dåliga barnprogram..kan de inte visa några traditionella. Typ trasdockorna eller något sådant.

Hoppas ni nu får en bra dag. Jag ska snart cykla till jobbet och det blir nog mössa på..brr

Så fort jag kommer dit ska jag göra mig en kopp te.

Har även med mig morotskaka till mina kollegor..smaskens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback