teproblem

mitt älskade jordgubbste är slut..och jag som alltid börjar morgonen med det. Tur att jag har det på jobbet.

Börjar åtta idag. Riktigt skönt faktiskt..behöver sova ut lite ibland. Att stiga upp sex annars tar på krafterna.

Frukosten har bestått av ägg,yoggi med solrosfrön och ett glas juice istället för te. Måste säga att ägg är perfekt att börja dagen med, nyttigt och jag står mig länge.

Idag ska det bli 25gradet varmt. Hur är det möjligt?
Jag vet aldrig vad jag ska ha på mig längre eftersom ena dagen är det svinkallt och andra dagen är det sommar.
Mysko.

Har haft en liten kille här som försöker sälja jultidningar, så jag har lånat hem den över kvällen. Tror jag ska inhandla en pilatesboll till mig själv. Bra träning.
Kommer ihåg när jag sålde jultidningar. gick aldrig sådär riktigt bra. Alla bara suckade åt en för att man var så tidigt ute och påpekade att det är länge tills det är jul.


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej gumman, vilken härligt nyttig frulle! min var ganska lik, fast med infrön i yoggin ist.. och Kaffe!! :) mums! miss u baby! ha en skön dag! puss puss

Postat av: en liten bloggerska

Sv: haha inga problem du :) kom på det när jag läste.. reprisen är kanon tycker jag, så härlgit att se alla gamla avsnitt man nästan glömt bort :)



Ditt jordgubbste lät förresten kanongott! Tror aldrig jag har smakat det, känner mig jämt för stressad på morgonen för att ställa mig och göra iordning något som tar mer tid än att hälla upp ett glas mjölk. Lite synd nu när jag tänker efter med tanke på att frukosten trots allt är dagens viktigaste måltid.

kram!

2009-09-09 @ 12:35:42
URL: http://lovelyju.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: det gick faktiskt bra att göra själv :)

hur har din dag varit då :)?

2009-09-09 @ 15:34:39
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback