11:e raka

ja elfte raka segern..inte fel.
Dock kändes det som jag spelade katastofalt idag fast ja vet inte om det verkligen var så. Jaja..alla matcher kan ju inte vara ens bästa.

Kul att vi är så stabila i laget att även om alla är sega så vinner vi mot ett bra lag.
Vi är grymma helt enkelt.

Helgen har varit bra även om jag har känt mig väldigt trött och som om jag har en infektion i kroppen..hoppas den försvinner så långt bort som möjligt utan att störa mig mer.
I fredags var det häng hos ida med johanna. Vi kollade lets dance och sedan mot idas protester på spåret..men vi är ju lite äldre..ida kommer nog dit hon med hehe.

Lördagen bestod av en fika med malin. Vi var på snipen..önskar att det hade kunnat fixa min älsklingsmacka men det gick inte. Fick en god ostfralla istället. Kul att malin är hemma, hon åker ju snart så det gäller att prata på allt man kan.

Sedan gick jag på dop. Åh det var så fint och vacker och ja alldeles underbart. Lilla Vilja skulle döpas. Hon var så duktig och skrek ingenting..bara pep lite missnöjt när vattnet hälldes på huvudet..konstigt...jag hade med pipit.

På kvällen så spelade vi sällskapsspel..spelade geni. Efter spelat i lite olika lag fick det bli alla mot mamma...inte lätt med en sådan allmänbildad mamma haha.
Åkte sedan iväg till ida efter lite snabba beslut. Sara kom dit med och vi tittade robinsson och babblade massa.

Idag har jag sorterat lite tvätt och sedan spelat match. Nu efter matchen har jag haft lite spabehandling..målat naglar,lagt mask och peelat..

Sitter nu med tända ljus och äter lite 70 procentig choklad. Gott gott.

Ja det var en liten resume av min helg.
Nu väntar en arbetsvecka..ska försöka komma igång med att packa lite med..så det inte blir allt på en gång.

 

jag med volleytofs och uppvärmningströja.

Inte en hårslinga får hänga ner..då blir jag tokig.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Du gjorde det...pep alltså. På ditt eget dop. Pep förresten, skrek är väl rätt ord...

2010-01-19 @ 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback