dagen

Bra dag har det varit idag.

Gick upp ganska tidigt och åt frukost och fixade mig. Sedan blev det en väldigt kort sväng på stan. Försöker hitta byxor men jag tror mina ben har krympt på längden för alla jeans är så långa. Så jag gav upp.
Åkte till jenny och världens sötaste Vilja. Sicken söt unge. Myste massa. Först fikade vi, men eftersom jag blev kvar ganska länge så gjorde jenny en jättegod baconpastasallad.

Efter det skulle jag ta mig hem. Kul väder..not. Jag älskar snö men då vill jag ha rätt kläder på mig. Drog cykeln efter mig och trodde mina händer skulle trilla av..brr.

Kom hem och bytte om för träning och gick till mella. Vi satt och tittade på massa hundraser. Vad mycket gulliga hundar det finns. Hitta valpar på blocket som var blandning mellan flat och golden..hur mysiga verkade inte dom vara.

Sedan blev det träning. Vår tränare rivstartade med fyspass med medicinbollar på en halvtimme,pust. Sedan blev det massa boll. Kändes som det enda jag gjorde var att göra fingerslag. Har typ ont i vänsterhanden nu haha.

Efter lite snabba bestlut så var det till att åka hem och duscha snabbt för att sedan åka till harrys. Var riktigt mycket folk och tiden sprang iväg. Det var jag,mella, ida ,johanna och albin som gav oss dit. Sedan träffade vi ewe och nicko där med. Fanns även en kille i grönt där som dansade som han var i en musikal. Har aldrig sett något liknande..visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta..valde det förstnämnda.

Nu ska jag krypa ner under täcket vilket ska bli underbar..sista sovmorgonen innan det är dags för jobb på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback