godnatt

godnatt på er och sov så gott.

Det har varit en bra dag idag.
Har äntligen beställt min soffa. Ida och jag åkte till mio och krånglade lite, men nu är det beställd. Känns så skönt. Höll på att bli knäpp på grund av den där soffan kändes det som.
Så nu har jag soffa,tv,säng och stolar iallafall haha.

Sedan tog ja o ida en väldigt kort sväng till hm.
Sedan bar det av hem till sandra för lite mys.

Har även rensat mitt soffbord idag. Himla bra att jag gjorde det faktiskt, ska ta saker lite i taget nu så det inte blir så mycket sedan.

Imorgon ska jag :

  • leta efter ett par jeans på stan. Har ju typ inga.
  • Träffa jenny och hennes söta bebis.
  • Träna på kvällen.
  • Lägga ansiktsmask.

Fyra mål som jag tycker är rimliga haha.

Nu blir det sömn. Sov så gott

Ett beröm till malin med som är färdig med uppsatsen.


Kommentarer
Postat av: emmy

hej gumman! När du har flyttat in i din nya lgh kommer jag o hälsar på... bara så du vet!! ;) saknar dig!! puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback