ja vill bli frisk

nej nu är jag faktiskt trött på att vara sjuk. Idag har jag nyst 15 ggr på 30 minuter. Blir tokig. Kunde knappt ta febern för ja nyser hela tiden.

Man vet att man tycker om sitt jobb när det är det man tänker på. Vill tillbaka och jobba. Suck.

Nu har jag ätit frukost och tittar på robinson. Sedan blir det sjunde himlen och sen vet ja inte riktigt men efter det ghost whisperer och sen one tree hill och sedan greys anatomy och sedan navy cis och sedan vänner. haha..tv:n är mitt liv just nu.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hoppas allt är bra med dig idag! :)

Postat av: simone

sV: Men du har inte funderat på att klippa en snygg page istället, för att ha hår som är dött (det är redan dött) men stendött ;P

2010-01-27 @ 16:26:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

ahh ok:D föresten har ni också snöstorm som jag har där du bor?

2010-01-27 @ 16:33:06
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback