lite smått

suck vad dåligt det gick i handbollen. Jag kom hem när det var ungefär tio sek kvar av första halvlek..de skjuter då i mål på frikast och leder med ganska många mål Jag tänker att det här är ju lugnt..blir nog en tråkig match. Vad händer..jo sverige tappar allt..tafatt spel, inget försvar och ingen som vågar anfalla..de går omkring och det händer inte särskilt mycket. Ska de spela såhär så är det hej då..nu har experten i tvsoffan uttalat sig.

passande sång om just det.

 

Träningen idag var både upp och ner.

Inspiken var jätterolig och det kändes som jag slet som ett djur och att det oftast gick bra. Då är det roligt att slita. Sedan gjorde vi någon liten spelövning som mestadels bestod av servmissar tyckte jag. Jag blir då kall och stel och opepp. Sedan skulle vi spela och då var mina fingrar kalla och jag litar då inte på att jag kan göra ett enda vettigt pass. Skulle behöva specialvantar som jag kan ha på mig så jag håller värmen uppe haha.

Annars så är vi ett kul gäng som tränar och har ofta väldigt roligt iallafall.

 

Imorgon blir det lite sovmorgon. Ska bli så skönt. Sov nu så gott.

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback