imon börjar min semester

ja idag är det sista dagen innan semester..kan inte förstå. Det är nästan bäst att ha det framför sig. Sedan blir man så rädd att den ska ta slut.

Har jobbat idag. Typ inga barn så hann göra massa dokumentationer. Imorgon ska vi rensa förrådet eftersom det är barntomt. Lite tråkigt.

Efter jobbet blev det hemma och pyssla. Har tvättat lite småtvättar. Har just nu typ inte ett enda smutsigt plagg. Perfekt när jag ska packa sedan.

Fick lite tråkiga besked men det verkar som det löser sig iallafall..men usch.

Det blev träning kl sju. Jag tänker som bara den och det verkar som det går framåt. Klackarna i taket. Man kan lära gamla hundar sitta. Behövs bara en bra tränare.

Nu har jag ätit lite och ska snart krypa i säng. Ska upp svintidigt imorgon, men jag hoppas jag studsar upp haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback