grattis morsan

grattis mamma..din födelsedag idag..och vilken dag det har varit.


Jag har storstädat på jobbet hela dagen.  Känner mig jätteduktig. Har diskat alla saker med mera.

Direkt efter jobbet drog ja hem och på med bikini.
Tog en av mina fina brassestolar o satte mig i solen. Rann i princip bort.jisses vad varmt.

Vid fyra åkte ja hem till päronen..hannes hämtades från tåget o bilen bar till näsudden. Där blev det tårta med champagne. Sedan solade vi...rann bort igen. Vi spelade kort och flummade en del till halv åtta. Då gick vi bort till restaurangen på näsudden o fick en måltid jag sent ska glömma.

Hur mycket mat som helst..allt man kan önska sig. Efter fick vi in en hel tårta och kaffe. Jag rullade hem.

Iallafall en fantastisk kväll. Ligger i sängen o kollar so you think you can dance. Tänkte sova men vet inte hur lätt det är efter den kaffekoppen.

Hoppas mamsen är nöjd med sin födelsedag iallafall..ja är supernöjd o fyllde inte ens år.




Kommentarer
Postat av: Mamsen (ett av päronen)

Jättemysigt! TACK!

2010-07-04 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback