idag gifter dom sig..

ja idag är det stora bröllopet. Idag händer det. Känns som om sverige stannar lite idag. Jag ska se lite av det iallafall. Jag vill se klänningarna.

Idag har även mamma och pappa bröllopsdag..så grattis..självklart är det uppe i stockholm för att fira där.

Själv ligger jag nerbäddad i soffan med hundarna jämte mig. Det regnar ute, inte mig emot..kan ja ligga här o bara mysa.

Det är ju även fotboll idag. Holland spelar och även danmark..så det ska ja med se. Mycket att se idag.

Såg en lite notis i tidningen. Vad händer efter vm och bröllopet? ja det blir nog lite tomt. Vad ska nu tidningarna skriva om och vad ska de visa på tv.

 

ja o jennie på elias student..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback