16 RAKA SEGRAR!

ja man kan knappt tro det är sant. Förstå att vi har vunnit 16 matcher utan att förlora ett enda poäng. Känns underbart.

Igår var det dags för sista matchen..vi spelade mot göteborg.

Ska ta er igenom dagen med bilder.

såhär taggad var jag innan.

 

 

Vissa av oss började med att sitta i sekretariatet för herrarnas match. Det var dramatiskt i sig. Vi upptäckte två saker: Ewe har för långa armar för sitt eget bästa , och det kan vara livsfarligt att sitta där. Se upp för flygande halmstadbo.

 

 

Mella och fredric började med ett serious talk..nej ja har faktiskt ingen aning vad de pratade om.

 

Sedan börjar vi bolla in. Medan de andra bollar stretchar jag som hockeymålvakter gör innan match. Tänkte pova en ny grej liksom ;)

 

Sen skulle vi vara med på kort till tidningen..och snygga blev vi!

 

 

mella slår lite

 

 

ewe slår lite

ida slår lite

johanna räddar lite boll

 

jar servar lite..ser ut som hoppserve men det var inte tanken haha

 

mikaela slår lite

johanna blockar lite

 

mella servar lite..snygg bild :)

ida slår lite till och jag är på fel sida av planen men det gick ju bra andå haha.

 

ewe servar lite

så mina damer och herrar går det till när man vinner sextonde raka.

GLÄDJE

 

tackar tackar

vååååååååååågen

 

sen blev det banne mig skumpa för hela slanten

 

såhär kul hade ida;)

'

det måste ju sprutas lite bara för att liksom

två mycket glada spelare.

Den bilden får avsluta detta långa inlägg. Vill tacka alla som kom och hejade. Nu går vi in i kvalet så än är det inte slut. Nu växlar vi upp en nivå till.

Tjejer och fredric..vi är bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback