Nu..

..ska jag börja träna så mycket som jag mår bra av. Nu är jag taggad till tänderna igen. 
Har börjat veckan med att springa en runda på nästan 3 km..vill börja lite lugnt..sedan hem snabbt och bytte om, drog till libanongården för att spela volleyboll med mina föräldrar och en del till. Sen var mina ben som gummi haha. Känns skönt att äntligen börja springa igen. Har verkligen saknat det.

Matchen i helgen gick inte bra. Jag blev sur och irriterad på plan och då kan jag verkligen inte spela. Jag behöver stöd och glädje när jag ska spela. Man gör ju för fasiken så gott man kan heela tiden. Då vill man inte ha massa skäll.


Skulle behöva köpa ett gymkort med så jag kan styrka min rygg lite, har så himla ont i den igen. Har iallafall blivit bättre på att stretcha den när jag har tränat.

Känns som om det kommer bli översvämning i värnamo snart..vattnet står jättehögt. Är lite orolig för min kollega som bor nära vattnet..håller tummarna för att det ska gå så bra som möjligt.

Nu ska jag sova. Imorgon är en ny arbetsdag och vädret ska bli grått grått grått.

Såhär mycket kläder hade jag på mig förra påsken..tror inte det kommer bli så i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback