tisdag

jag som trodde det skulle bli grått idag hade ju tokfel. Det blev ett strålande väder. Vi har varit i skogen idag så det var helt perfekt väder.

Det var fullmåne och jag har inte sovit bra alls. Så när jag kom hem från jobbet så la jag mig i soffan och sov 2 och en halv timme. Så skönt. Dock hade jag nog kunnat sova typ 8 till haha.

Sedan bar det av till träning. Var inte med någon positiv inställning jag gick dit kan jag erkänna. Mella pushade på mig allt hon kunde och viggan med..och det släppte. Helt plötsligt blev det roligt igen och det kändes bra.

Så riktigt svettig blev jag och det kändes bra med tanke på att jag inte sprang idag.

Imorgon har jag lite lite sovmorgon. Underbart.

Ska ta en promenix med ida direkt efter jobbet. Är lite orolig för min löpning..har hört att det är massa vatten i apladalen..jag vill ju inte springa på asfalt.

Har ätit nyttigt i två dagar med än så länge..bra hilda. Står två stora påskägg på jobbet men icke. Klapp på axeln till mig hehe.


Kommentarer
Postat av: jennie

och jag älskar ju dig, trots att du är svettig (som för övrigt inte ens syns på bilden) ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback