Idag

Nu har matten dragit igång ordentligt. Är nervös varje mattelektion, men jag kämpar med mig själv och hjärnan går på högvarv så jag är helt slut efter lektionen.
Idag fattade jag faktiskt nästan allt..helt överlycklig. Efter det skulle vi gå och köpa grejer på stan, men det hela slutade att jag åkte med Jennie hem och gjorde läxan där. Kanonbra blev det. Jag och Jennie är supernöjda. Nu tusan ska Nancy bli nöjd.
Idag fyller Jessica år.
Grattis Jessica.
Jag,Josse och Jennie väckte henne vid halv åtta när vi smög igenom dörren och började sjunga. Sedan gjorde Josse varm choklad och när hon hällde över grädden svämmade det hela över, men det var jättefint ändå. Det hela var jättemysigt förutom att vi sedan var tvungna att åka till skolan då jag ahde kunnat somna ocg sova fem timmar istället.
Nu på kvällen har jag tränat. Det är helt sjukt vad killarna slår hårt..alltså inte slår, smashar. Jag springer hellre därifrån än ställer mig mitt där de skjuter. Jag är väl inte dum heller. Jag vill inte dö än : )
Imorgon har vi skola som varje dag. Aldrig sovmorgon..snyft.  Sedan ska jag städa och tvätta hur mycket som helst. Maggis ska få bli ren med och hennes skål.
Nej nu ska jag nog sova...är såå trött.
Ha en underbar kväll och fredag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack!!

2006-04-30 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback