Kärlek

Kärlek

Ja när jag ser det ordet blir jag ganska tom. Jag vet inte riktigt vad det innebär. Ordet kärlek borde stå för något härligt och underbart, men gör det verkligen det. Jag tror iallafall inte det gör det för mig. Visst det finns massa olika sorters kärlek.

Familjekärlek: har ju min underbara familj som jag älskar och de älskar mig
Kärlek till djur: älskar ju mollan otroligt mycket och busan
Vänskapskärlek: har alla mina underbara vänner som jag älskar och de älskar mig(hoppas jag:) )
kärlek till sin soulmate: ---------------------------------

Jag kanske egentligen borde vara tacksam. Jag har så otroligt mycket, men varför kan jag inte vara det då?
Längtan finns där hela tiden. Längtan förstör allt annat. Den gör så jag inte kan njuta av allt det fina jag faktiskt har.
Jag vill bara kunna finna det. Stilla längtan. Att äntligen få slappna av,sluta titta, sluta vara så tillgjord.
Längtan bara förstör allt. Jag dras till allt men ändå inget, och på nåt sätt blir det alltid fel.
Det verkar så lätt för alla andra, varförkan det inte vara det för mig.

Kommentarer
Postat av: jennnnieeee

jag älskar dig ;)

2006-04-12 @ 22:39:42
Postat av: malin

du ar bast i varlden (and I will always be your soldier, det vet du ju) du&jag for alltid. puss

2006-04-12 @ 22:52:20
Postat av: Jessie

hörrö pluttan, vi ska ju på raggningstour du o jag ju! de eviga singlarna! =) nej men nån gång hittar vi alla nån ,det gäller bara o inte stressa för då kan du hamna me ett riktigt stolpskott liksom!! o det vill vi ju inte..

Du vet vad jag tycker om dig så det tänker jag inte ens skriva =)

Kram kram min lilla goa singelfriend =)U n´ me baby =)

2006-04-12 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback