Måndag

Idag är det vanlig skola igen.
Kändes så konstigt och tomt. Saknar alla "mina" 29 barn. Kan inte sluta tänka på dem. Bär med de överallt.
Idag var det ganska roligt i skolan ändå. Fick ont i magen av skratt när jag och josse pratade om cyklarna och helgen.
Pink lady hade ramlat idag så alla växlarna är sönder..mindre kul.
Idag har jag även tagit influensasprutan och oj vad jag känner mig stolt hehe.
Helgen har varit väldigt rolig. Lördagen hade vi så himla roligt. Särskilt all dokumentation av allting blev väldigt roligt.
Jag undrar ju dock vad jag hade för tanke med vissa kort. Antagligen ingen alls. Är ju blond.
Imon blir det myspys. Ska till trekanten och titta på små barn som sjunger fina luciasånger. Det är jag och Emm som ska på en liten roadtrip med äventyrsbilen. Alltid lika spännande.

nu ska jag nanna snart. Har ju dock sovmorgon imon. Det är ju helt fantastiskt underbart.

Imon blir det säkert någon tråkig förelsning ..tur att jag har dig där josse. Det blir flum längst bak med all säkerhet.

Tänker på dig sweeti...vi klarar det tillsammans....love you

Kommentarer
Postat av: jennie

tack gumman.. det värmer!! love ya!

2006-12-14 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback