stress

stress

Så mycket att fixa

stress

så mycket att göra

stress

så lite tid

stress

inga julklappar köpta

stress


Sovmorgon var ett måste idag för att orka upp. Lektionen var rolig. (H)järngänget äger. Älskar vår lilla söta grupp.

Lagade köttbullar,potatis och sås idag...det är ju så himla gott även om det har blivit väldigt ofta nuförtiden.

saknar min vfu-plats...tur att man får vara med på ett litet hörn ändå :)

Snart är det träning men jag tycker det känns som en förkylning kryper sig på.

Har avrit så irriterad i flera dagar...vill ju vara så där glad och fnittrig som jag kan vara..men det är kanske för jag ska jobba imon....vill verkligen inte...avskyr det...

sitter och planerar min lektion imorgon. Vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra..suck.

Ska gå upp hur tidigt som helst imorgon. Känns sådär kul.

Var hos emmy igår. Vi tittade på top modelfinalen och vår favvis vann. GRATTIS DANIELLE.
Sedan plattade jag Emmys hår och oj vad långt det har blivit och gulliga Emmy hade hyrt dirty dancing...så ja nu har ja äntligen sett den och ja den var jättebra haha.

Alla ni som är snufsiga där ute..krya på er

Kommentarer
Postat av: malin

oh my god, jag kan fortfarande inte fatta att du verkligen inte hade sett dirty dancing! det är helt otroligt.. men visst var den helt underbar? haha. puss

2006-12-15 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback