SVERIGE

SVERIGE ÄR VIDARE TILL ÅTTONDELSFINAL. TJOHOOO!
Där blir det Tyskland på hemmaplan..kan bli tufft men spelar vi som vi gjorde i andra halvlek igår borde vi kunna spöa dom lätt.
Igår satt vi och hejade hos emmy och patrik. Jag och emmy målade oss gula och blå på kinderna fast vi kladdade typ ut det hela tiden. Man måste ju bara ta sig för ansiktet när Sverige spelar som de gör ibland...tihi...sen hade jag på mig patriks gamla sverigetröja...asfin men stor haha..kände mig som en tioårig supporter...hehe
Idag är min allt-i-allo dag..här ska hinnas massor. För tilfället tvättar jag. Så himla bra.
Ska städa hos maggis med för det vägrar hon ju göra själv. Sen måste jag handla åt henne för det kan ju hon inte göra själv heller...alltså man får ju ingen hjälp av henne alls...
Nej nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna allt. Ska ner på stan med Emmy en sväng med..har lite att  handla där med...
ha nu en underbar dag..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för ditt inlägg/kommentar - det värmer massor!
Heja Sverige =)

2006-06-21 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback