Irriterad

Alltså en del människor gör så jag går i taket. Är det något jag inte tål så är det att få obefogad kritik. Du säger att jag inte kan ta kritik, men obefogad kritik ska man inte kunna ta. Jag säger som grynet:Ta ingen skit!!
Åh jag blir så irriterad.
Men men, idag är det seminarium på schemat. Jag förstår faktiskt inte riktigt vad vi ska göra.
För tillfället är Qvintus här. Passar honom lite så att Emmy får lite lugn och ro. Tvättmaskinenoch tumlaren går på högsta fart. Allt ska bli rent och väldoftande.
Snön försvinner sakta men säkert. Man få passa sig när man går bredvid ett hus. Närsomhelst kan ett snölass rasa ner.
Nu är det duschen som väntar och sedan en kiwi. Den frukten hade jag glömt bort, men nu finns den i mitt hem igen.

Kommentarer
Postat av: emmy

HÅLLER MED!!!
Jag har god lust att säga ett o annat till vissa. När hon ringde till mig... hon ljög verkligen i typ allt hon sa. Hon tror hon är så smart, men hon är korkad o elak. ONDSKA!
Men du e söt, puss gumman

2006-03-17 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback