bibblan igen

Ja här sitter man på bibblan igen. Ovanligt va.

Har skrivit en halv sida nu, så jag är på gång iallafall.

Igår spelade vi tre matcher och VANN alla. Så jäkla gött. Jag var grym. Är ni förvånade.Hehe ; )

Mina server var nog hårdast av alla. Det känns i axeln idag kan jag säga. Tur att Adler kunde komma och trycka lite. Han har tydligen jobbat som sjukgymnast. Så himla skönt att känna honom.
Volleybollen och min längd gillar inte riktigt varandra. Visst har man spänst men kommer det snabba bollar så kan jag inte få den kraften som behövs. Lite synd men jag tycker jag kompenserar upp den ändå. Isch börjar nästan bli lite kaxig hehe, men men i like.


Var helt slut när jag sedan kom hem. Orkade knappt ens gå till köket när jag var törstig. Så det blev bara lite myspys igår.

Idag så ska jag och jennie laga kladdis till imon. så mysigt. Hon ska sova hos mig inatt. Det är ju så mysigt. tycker om att ha dig där bejbi. ska försöka fixa en hylla till dig som du kan ha lite kläder på. hehe.kommer ju aldrig att gå men kan ju iallafall försöka.

"så mycket bättre när vi är tillsammans" ted gärdestad

Att du kunde få mig att må så bra trodde jag ju knappast, men för tillfället sitter jag med ett smile på mina läppar, i like

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahahaha, nej lilla gumman det kommer aldrig gå ;D kanske kan ta en av maggis hyllor.. eller hon kanske inte heller har fått någon? jag kommer med mina påsar annars.. haha brukar ju packa i sånna!! haha.. älskar dig gumman!! pusspusspusspuss vi ska ha det sååååååå myyyyyyys ikväll/natt!! love ya!! puss

2007-02-05 @ 18:14:29
Postat av: jennie

det var jag innan också ;D haha.. som kommenterade alltså!! iof tror jag inte jag kommer få plats med kläderna på maggis hyllor ändå, men ja =) haha.. jag kommer med påsarna!! haha.. fan vilken idé mys.. jag slänger in alla kläder på toa!! "oj här hänger en bh, och där ligger ett par byxor och oj, nu satt jag på en tröja när jag skulle kissa..." hahahahahahahahahahaha rena och snygga kläder jag får sen.. hahahahahaha! pusspuss

2007-02-05 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback