de senaste dagarna

Ja en liten kort sammanfattning av dagarna som gått. Tar aldrig med tråkiga saker som jobb och liknande. Det är ju inte kul att skriva om. Skriver bara om det roliga och ja lite till.

Fredag:
Först var det kkm som vanligt. Var intressant, men av de sämra föreläsningarna. Isacs kalender blev jättefin iallafall.
På kvällen var det verkligen mys mys med Emmy. Vi satt i soffan och njöt av att snacka skit med vin,chips och FYRA dippar. tihi. Du är för söt.
När daniel sjöng sarah blev det ju bara för mycket. Helt fantastiskt.
Lämnade sedan ett par byxor till några glad människor. Ni är så söta. Åkte sedan hem till min säng som jag längtat så efter. Sovandet blev tyvärr lite ryckigt ; )

Lördag:
Värsta minglet på stan. Tur att katta börjat jobba igen. Äntligen kan underklädesförrådet fyllas på.tihi.
På kvällen var det födelsedagsfest för henke och pelle. Massa roligt folk. En himla blandning. Men oj vad kul det var. Finns det något sätt att få en större blåsa på? Det är på fester man inser hur många man känner haha. Kanske lite för väl ibland.
Sedan blev det palace. Jag och josse öste i början, sedan kom Emmy och vi öste på alla dansgolv som fanns. Kul att dansa helt själva på det pyttelilla. Lyckades inte hålla oss undan fotograferna nu heller.
Sedan fick cyklade jag halvvägs. Kallt det var alltså. Tog ett bra tag innan jag blev varm sen, men till slut så.

Söndag:
Dagen började bra och sådär. Blir lite chockad ibland. Tänker dock inte lägga mig i. Blir nog bäst så om jag känner mig själv. Vi blev sedan bjudna på mat hos josse. Mums mums. Massa ris fanns det. Tittade sedan på en gammal wallander. Skulle inte låtit dig välja för den var dålig, så vi bytte.
Hade värsta flumrycket, men det dog sedan ut och jag höll på att somna. Mys mys.
Skulle sedan gå hem. Höll på att  brottas lite i snön. Älskar snön. Måste ha ett par termobyxor snart alltså. Det här funakar ju inte
Kom sedan hem och ringde min älskade malin. Så kul att berätta allt tihi.
Är så glad för din skull även om det är lite efter liksom haha.
Undrade sedan varför min älskade jennie inte ringt. Letade då efter mobilen och hittade INTE den. PANIK. insåg att jag tappat den under brottningen. Tur att en kille plockat upp den och svarade när josse ringde. Josse och adler skjutsade sedan hit my precious. tack så väldigt mycket. Tack den snälla killen som tog hand om den. Trevligt att det finns fina människor.
Sedan kom min älskade dumbo hem. Ja jag säger hem för det känns som hennes hem och jag älskar det Vi har så mysigt ihop och jag har saknat dig tokmycket i helgen.  Att bara känna din närvaro är en trygghet som jag behöver. Tillsammans är vi starka.

Nu ska jag göra nyponsoppa åt min söta dumbo, måste bara väcka henne först haha.

Skola och uteliv på stackars hilda tär

helst ska det vara massa rödvin och mys

Men hilda är en pryd tjej som helst inte svär

och en stor filt såklart så hon inte frys

Men bli inte lurad av hennes söta oskyldiga blick

för med två bröder kommer hon att ge dig en kick
  /benjamin


Kommentarer
Postat av: lilla dumbon

åhhh du är ju för söööööt! ja det känns verkligen som vårt hem, hihi.. jag älskar att vara här, jag trivs så grymt bra och jag känner mig trygg här hos dig.. i din famn är jag trygg och jag känner mig stark! starkare än jag någonsin varit innan! jag älskar dig och dina vackra ord! tack för att du finns i mitt liv, du kommer alltid vara en av mina bästaste vänner, min alldeles egna bästaste underbaraste kombo ;D love yooooooou!! puss

2007-02-12 @ 00:19:25
Postat av: Benjamin "Bim" (Fager)

Haha, jag antar att jag ska känna mig hedrad för att du publicerat min lilla text, på nått sätt så kändes det som en ganska bra men kort sammanfattning av dig. Ganska bra om jag får säga det själv, tror din attityd har smitta av sig lite haha.

2007-02-12 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback