du!

Jag ser inget hos dig och förstår inte hur någon gör det. Extreme makeover ja tack till dig. Grow up. Jag är glad att jag iallafall har mognat nån gång i mitt liv. Du missade nog det stadiet. Fjortisfyllor hör till gymnasiet. Jag kan ta till vara på mig själv iallafall.

Idag blir det bowling med studiegruppen. Ska bli så roligt. Sedan blir det mys på studentpuben.
Ja jennie du vinner antalgigen men vem vet. Tävlingsmänniska som man är.

Plugget idag gick hur bra som helst. Älskar montessori.
Mackan du behöver läsa om montessori tror ja, tror det är nyttig fakta för dig ;)

Nej nu ska jag ordna upp allt för lördag. Det är lite bökigt men det ska nog gå.

Min älskling ska jag träffa i helgen. Tihi.

Jennie tack för att du finns där och kan hoppa på mig när jag behöver det..love you.
Josse tack för att du alltid finns att prata med. En lyssnare med smarta råd ;) love you
Emmy tack för att jag verkligen fick ALLT jag avr sugen på igår. Nästan lite läskigt.love you
Malin tack för att vi kan prata om allt och  vi har så mycket minnen att skratta åt love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte många rätt där du!!!

2007-02-24 @ 00:59:23
Postat av: Tobbe

vet du vem som skrev också/tobbe

2007-02-24 @ 01:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback