lite allt möjligt

Idag ville jag verkligen inte gå upp. Min säng var så varm och mysig. Jag låg och höll om den och hoppades att någon skulle ringa och säga att lektionen var inställd, men så var inte fallet.
Det är inte mänskligt att gå upp 06.45. Jag är inte gjord för det. Det spelar ju ingen roll om jag lägger mig kl nio eller två. Är lika trött ändå. Jag vill vara morgonpigg.
Min dumbo hade värsta rycket på morgonen och var jättepigg. Hade det inte varit för henne hade jag nog inte kommit upp. Hon var liksom sist i säng och först ur. Hur går det till?

Idag var det lektion och då lite om vad vi mindes av filmerna och varför. Jag kom ihåg båten för josse såg ankaret och det gorde inte jag. (tävlingsmänniska som man är ; ) )
Vi hade sedan arbete i studiegruppen. Jag avr riktigt förberedd och mycket insatt i vad vi skulle göra. Två andra fick man ju dra i hela tiden men jag tycker om dem ändå. Vi har j världens roligaste studiegrupp. Sen mobbade vi henke lite över vad han kommer ihåg från i lördags haha. Stabilt att aldrig lyckas komma ut.
 Sedan bar det av till stan på en vinglig tur. Ja jennie alla hörde dig.
Vi fixade det vi skulle och vinglade sedan vidare till maxi. Där pausade vi lite. Sedan så åkte hon iväg för massage medans jag cyklade hem med savage garden i öronen. Bra de är alltså.

Nu sitter jag här och mina ögon är tunga. Har nu lasse i öronen. Sådan mys musik. Hur kan jag inte tycka om honom när hela min omgivning älskar honom. Jag är hjärntvättad. Började faktsiskt allra första dagen här i Kalmar då Emmy tvingade på mig lasse. Urk tänkte jag då. Men efter en månad av lasse varje dag så var jag fast haha.

Nu tror jag att jag ska sova en timma för det är hopplöst att försöka plugga nu när jag är så trött.

Anja åker sedan kl fem. Tjoho. Heja heja heja. Ska sätta klockan så jag inte missar det. Ska superkvinnan lyckas igen?

Efter det är det träning i norrliden som vanligt. Känner mig jätteladdad...inte.
Tungt det är med träning nu för tiden. Saknar min Sofia, men tiden går snabbt. Hoppas Emma och Jenny kommer så vi kan dominera lite haha,skämtar bara.

"Det kallas tvivel det där som stör,ja det kallas en klump i magen och ett konstigt humör..."
En av favoritera även om jag inte känner nåt tvivel. Vet precis vad jag vill.

Nej gino lilla gubben..idag får du vara själv..klarar ju inte baciller serru. Det enda sättet att bli av med skiten är att vara hemma och vila.inte ens gå ut. Då får du dras med det. Var inte dum och trotsa baciller, det är bara korkat.

Vill bara säga en sak till RESPEKT...så skönt mohaha.

God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hur kan man inte gilla lasse lixom!? hehe, han är ju bara så grymt bäst!! Hoppas det blir konsert i sommar! Jag har en fråga till hårfärgningshilda, jag ska nämligen klippa mig på fre, Iiii, så himla kul, o visst borde jag färga mig innan... men du tränar ju varje kväll... hmm, jag kanske får klara mig själv eller vad säger du, hinner du klämma in en färgning en kväll?? Nu ska jag spela sims! Puss älskling!

2007-02-13 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback