Mys

Oj spännande dag det var igår och idag. Allt var perfekt och toppen. så glad. kunde inte blivit bättre.

Idag var det lektion först. På toan kan man pausa eller vad säger du jennie.

Studiegruppsmöte med världens bästa studiegrupp. Riktigt mys mys.

Vi gick sedan hem till mig och kollade alpint och sedan skidskytte. tur att det var några här med ett intresse för det. Jag säger bara GRATTIS SVERIGE TILL GULDET. Bergman gjorde en lite nervös. Stod upp och skuttade.
Sedan blev det plugg.

På kvällen blev det den nyaste beck med mys mys mys mys mys.

Nu sitter jag och Jennie själva här och pluggar. Har en timma kvar innan det ska in. Det klara vi lätt. Har bara en pytteliten sak kvar.

Imon ska Jennie till vimmerby. Så tråkigt. Vill ju att hon ska vara här. Har ju äntligen fixat en hylla eller nja iallafall en halv. Det du. Det trodde vi aldrig!!

Josse vilket var före och efter tihi. Jag tycker iallafall att efter är bäst hehe.

Imon blir det mys med Emmy och sedan får vi se vad som händer ; )

Josse och jag ska heja på anja först.

sov nu så gott och dröm söta drömmar för det ska jag

Puss till mamma och resten av familjen

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss på dig oxå. Vi susar iväg till Stockholm nu. Läs e-post!
Kommer nog under v 7 eller till helgen. Hör av dig!

2007-02-09 @ 14:28:16
Postat av: dumbo

toan är det perfekta stället för en tupplur ;) och onsdagen var den bästa dagen på länge, men det varade ju inte sååååå länge.. suck.. nu är jag hemma hos dig igen bejbi och jag TRIIIIIVS.. älskar dig såååå mkt!! pusspusspuss

2007-02-11 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback