myspys


Jag hoppas att Benjamin kan locka utan massa cash

För tjejen måste ju ha mycker mer än lite lash

Om jag lyckas locka fram ett leende från hilda är det guld värt

Att lyckas göra er båda glada är någonting jag håller kärt

Det är sagt att fina människor ska få allt i världen som dom vill
Det är ni och det hoppas jag att ni känner till


Slut nu dina vackra ögon och ramla in i drömmarnas rum
När man tittar på dig kan man inte bli annat än totalt stum
Låt dig drömma dig bort till varma platser utan några hinder
För mitt hjärta är någonting du så enkelt binder
Om det några monster kommer för att ta dig
Så står jag redo och alltid på min vakt
Då vet du att du alltid kan ropa på mig
För då kommer det att bli monster slakt
Kryp nu ner under ditt varma täcke och vila huvudet sött mot kudden
för ur mig tar du fullständigt udden


/Benjamin


Tack för att du får mig att le och att du lyser upp min kväll!


Kommentarer
Postat av: Benjamin "Bim" (Fager)

Alltid kul att få dig att le, det är ju ett fint leende trots allt, haha. Tack själv för att du med dina äppelkinder lyser upp min vardag

2007-02-13 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback