kärlek mellan oss...

Idag är det midsommardagen. Tänkte lägga ut massa kort från gårdagen men jag vill nog ha lite kort från jennie först tror jag.

Dagen igår var fantastiskt rolig. Allting var tipptopp utom vädret.  Förstår inte varför det skulle envisas med att regna hela tiden.
Men vi satte mot. Spelade allt kubb i ösregn och det gick kanon. Vi vann ju.

En liten lista över midsommaren.

Den innehöll ju det mesta. Fick ju till och med in lite HJ-äventyr.

Tack Familjen Norlin och Widell/Nilsson för en underbar midsommar...igen.

Helgens roligaste: Hela midsommar var fantastisk.
Helgens vurpa: Det var nog ulfs vid midsommarstången. Fast vurpa och vurpa var det inte. Det var ju en björn som kom och tog han (fredrik var med och dansade björnen sover)
Helgens besvikelse: vädret
Helgens dummaste: haha jag själv
Helgens vackraste: oj det vet jag inte... maten vi åt kanske hehe
Helgens alko: ingen...eller jo förresten en viss m hehe.
Helgens godaste: det vi grillade på kvällen. Åt så mycket vitlökssås att det kändes som ja hade det kvar på morgonen med.
Helgens tråkigaste: en viss som bara skulle sova
Helgens jobbigaste: beska droppar
Helgens låt: pick it up (då blev det röj)
Helgens längtan: efter solen
Helgens mysigaste: hehe ja det ni
Helgens sms: det ja skickade på toan till jennie som stod utanför haha
Helgens minne: när jag och katta spelade kubb under samma parapy. Där snackar vi samarbete.


Det ska nog vara jag för att lyckas med det här..

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig gumman, tack för att jag får vara med och göra dessa HJ-äventyr med dig.. det är det roligaste med livet, när det inte alltid blir som man tänkt sig.. haha.. jag älskar verkligen dig och tack för att jag får ägna min midsommar tillsammans med dig och resten av det underbara gänget!! Älskar dig, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback