en lista

Ditt namn: Hilda
Din ålder: 21
Födelsedag: 12 oktober
Syskon: ja, två

Hårfärg: hmm..blonda slingor som nu är ganska utväxta isch
Ögonfärg: klarblåa
Skostorlek: 38

Förhållanden:
Vem är din bästa vem? Jennie, Emmy, Malin. Josse, Ewe, Ida
Har du en pojk/flickvän? nej
Hur länge har ni varit ihop? 75 år
Vem kysste du senast? haha anders

Grejer:
Var shoppar du helst? gina,hm eller tokiga ture
Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? jajamensan...en mitt på kroppen(naveln)
Hur många skor har du? alldeles för få..hmm är nog bara jag som tycker det
Hur många par byxor har du? det är faktiskt för få

Favoriter:

Färg: haha eeh röd...nej verkligen inte ROSA och svart
Mat: lax och allt annat från vattnet
Killnamn: oj..svårt...hugo är fint
Tjejnamn: det var lättare LOTTA, thindra, julia
Ämne i skolan: idrott
Klädesplagg: tubtoppen
Sport: volleyboll och dans i mängder
Musik: allt som jag kan sjunga till och typ dansa till och disney är en stor favorit
Fras/Mening/Uttryck: fan vad nice
Raggningsreplik: behövs inte ;)

HAR DU NÅGONSIN...
Snusat? nej...skulle aldrig kunna tänka mig det heller
Hoppat bungee jump? ja skulle ju typ dö om ja gjorde det...åker ju inte ens bergodalbana
Brutit mot lagen? kan ju inte alla miljoner lagar så det har jag säkert
Fått dig själv att kräkas? hmmm...
Nakenbadat? nej
Varit kär?suck ja
Börjat gråta för att få som du vill? ja när man var liten var väl det det bästa tricket och skylla på storebrorsan(förlåt hannes)

EXTRA GREJER:
Tar du droger? nej varför skulle ja göra det?ja är inte dum!
Vad använder du för shampo? ett rosa haha
Vad är du mest rädd för? att bli själv

Tio första:
Första bästa kompis: hanna
Första bil: haha vill nästan säga att punton var lite min..var iallafall kär i den
Första kärlek: johan såklart..min älskling
Första husdjur: skutt(sprang bort och jag var otröstlig, tänker fortfarande på honom)
Första semester: oj hjälp..har ingen aning. Grekland är den första som är semester i min värld.
Första jobb: reklamutdelare(detta fruktansvärda jobb)
Första köpta skiva: oj vet inte..lånade mest hannes
Första riktiga kärlek: mr T
Första konsert: U2 den första och den enda..hade varit noll hittills om det inte varit för Emmy, men det var FANTASTISKT


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: henkes öl hehe
Sista bilfärd: adlers bil igår
Sista filmen du såg: har ingen aning faktiskt, när skulle ja hinna kolla film
Sista ringda telefonsamtal: orkar inte hämta mobilen och kolla
Sista bubbelbadet: i smedby för två år sedan
Sista spelade cd: lene marlin
Sista kyss: anders
Sista gången du grät: typ söndags annars vet jag inte
Sista måltiden: ägg ägg ägg ägg ägg med lite kaviar

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nix pix
Blivit arresterad? nä hallåå
Blivit kär vid första ögonkastet? haha eeh ja antagligen
Varit på TV? japp i en barnkör
Fått ditt hjärta krossat? typ tusen gånger känns det som
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej sånt säger jag verkligen inte utan att mena det
Haft ett one night stand? hmm...mamma läser bloggen haha...skämtar bara
Busringt till nån? ja när ja var liten var det ju underbart roligt, sådär pirrigt nervöst

Sju saker du har på dig:
1. mina älskade svarta byxor
2.gråvit tröja
3. vitt linne
4. stort skärp
5. smink
6. nagellack
7. underkläder

Sex saker du gjort idag:
1. ätit
2. sminkat mig
3. åkt bil
4. gäääääspat
5. haft tråkigt
6. bloggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. hårblåsen
2. mobilen
3. mammas gamla skor
4. mobilladdaren
5. jennes kamera

Personer du kan berätta allt för:
Ewe, Malin , Jennie ,Emmy och Josse


Tre val:
Svart eller vit? svart...alltid snyggt till allt..plus att ja ser inte alls så blek ut i det eller vad säger du mamsen
Sommar eller vinter? oj jag som älskar vintern men sommaren tar sig
Choklad eller chips: choklad och chips

Två saker att göra innan du dör:
1. bli lycklig
2. skaffa massor med hundar

En sak du ångrar:

1. all tid jag har lagt på gräl,tårar,dumma tankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback