Kroatien

Jag ska till Kroatien. Tjoho. Eller alltså hela familjen ska dit. Så supermysigt det ska bli. Det roliga är att man varit där en gång innan så nu vet man lite vad som väntar och det är skönt.

Jag längtar till värmen och jag längtar till familjen är samlad och man kan flumma så mycket man kan.
Hoppas däremot det inte blir några båtturer...inte min starka sida precis.

Jag och pappa spanade lite innan i vad vi längtar efter. De har ju en fantastisk öl som jag fick reda på att den finns i Sverige. Hade jag ingen aning om. Sedan längtar jag efter citronglassen som var så sjukt syrligt god.
Jag och Elias lär väl äta samma mat som vi åt förra gången. Haha. Åt pasta bolognese fyra dagar i rad tror jag.
Jag saknar dock sandstranden, hoppas jag kan leta upp lite sand och strö under fötterna.

60453-53


Så himla fina saker på bilden alltså. Den lilla bilden längst upp till höger är en nationalpark. så fantastiskt vackert.



Lite om nutid kanske.

Idag var det praktik i storskogen tjoho.
Vi såg en stooor kråka som vi matade. Sedan kom ett litet sött barn fram med en inte så söt stoooor spindel som jag genast flyttade mig snabbt ifrån. Alla andra slängde sig dock över den. märkligt.

Sedan åkte jag till jobbet och lärde mig minhuset. Mycket mysigt och träffade hur gulliga arbetskollegor som helst. Så välkommen man känner sig alltså.
Sedan var man ganska död efteråt.
Har tittat på ghost whisperer med jennie...men det var fortsättning följer. Såå tråkigt.

Nu diskar jennie och är duktig. Jag ska hem imon och städa hela min lägenhet och tvätta massor. Ska bli så skönt.
Leta fram sommarkläder med. Jag tror ju fortfarande det är typ mars liksom haha.
Ska hitta nån bra bok någonstans med. Nån som har ett tips på en spännande bok...typ geoffrey deaver. Vet inte hur det stavas.

Nej nu ska jag hoppa i säng.
Sov så gott. Ska mysa lite med min älskade dumbo tihi. Det var längesen jag kallade henne det alltså. Love you.



Glad att vissa äntligen verkar inse vissa saker. Jag mår så mycket bättre då. Hoppas du förstår det själv och verkligen tänker efter och gör vad DU vill.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh vad avundsjuk jag blir. Var i Kroatien ska ni vara? :)

Postat av: dumbo

hihi ja det var sjukt länge sen vi kallade varandra dumbo och kombo nu.. hihi så sött.. du och jag bejb, kan vi bli sötare.. snart är det sängen som gäller men först ska jag blogga, har inte hunnit med det, sååå dålig stil.. ses snart (haha om ungefär 1 minut när du kommit ut från toan..) haha.. pusspuss älskar dig!!

2007-05-24 @ 23:33:26
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback