längre version

här kommer en längre version av helgen...

Fredag:
Praktiken som vanligt!
cyklade själv för vi hade olika tider, tvättade inte ens håret för jag inte ville väcka ronja..ofta det händer. Nej verkligen inte.
Skulle sedan cykla heeela vägen hem. Det var motvind och bara helt sjukt segt. Mina ben var som gele när jag kom hem och ögonen hängde. Ringde malin för att säga hej då..mycket tråkigt även om ja är glad för hennes skull.
Skulle bara duscha och dra till jennies lilla glasskalas men det gick inte...var bara tvungen att stänga ögongen en kvart...hur bra som helst..sen var jag nämligen jättepigg.
Cyklade dit men benen var vääääldigt sega.
Sen kom jag dit och åt mig proppmätt..massa kolasås och maränger..mums mums. Jag och jennie hade sedan en kolasåsfight hahaha...jag hade kolasås i hela håret och på skjortklänningen haha..dethade typ jennie med..vi var så heta...håret stelnade sedan som vax....
Sedan skulle jag ju hem men vissa fixade in oss på listan på palace och då kunde jag ju inte låta bli..så kul att bara dansa liksom. Träffade på ett gäng örebroare..kul killar haha. Diggade en killes dans stenhårt haha.. Vi berättade nog för typ alla att vi hade kolasås i håret haha.
Gick sedan hem...jennie fick ett ryck och hoppade i en vattenpöl så det skvätte på hela mig haha. skulle sedan skvätta tillbaka men det gick ju inte alls..det var jag som blev blöt istället.
Vi tre sov sedan hos mig..sjukt trötta.

Lördag:
På morgonen blev det lite snack med mammsen..var längesen jag pratade med henne så det var nice.
Stressade dock sedan till stan för att hitta present till jennie. Jag och josse irrade sedan omkring på stan haha..josse köpte ångestsaker som bikini haha.
Sedan blev det hem och laga den fantastiska maten köttbullar,sås och potatis. Det var hemskt längesedan jag åt det men oj vad gott det var.
Cyklade sedan till ronja som var själv..sen duschade ja där o gjorde mig iordning. Sedan kom jennie hem men drog sedan igen och kommer sedan hem och skrattar en kvart...då har hon ramlat lite med cykeln haha..helt otroligt...denna gången utan någon som helst alkohol inblandad haha..hon är ju för söt.
Vi träffade sedan tre trötta killar, tittade lite hockey och sedan droppade gästerna in. Fick lite seroöst snack med..hade väl anat det länge men men..kan ju bara bli besviken men ja är van.
Sedan kom massa roligt folk och vi hade en lugn mysig början på förfesten. Sedan bjöd vi in balkongen haha. Då blev det fart och sedan droppade det in mer och mer.
Sedan bestod kvällen av massa roliga saker. Vi hoppade i sängen bland annat. Mycket roligt...blev mycket dans också.
Sedan blev det palace som vanligt. Alltså det är ju alltid roligt där...kvällen bestod sedan av dans och massa kul.
Har dock en jobbig bild som ja inte kan slå ut ur huvudet. Det går inte. Antar att det försvinner snart.
Annars var det en bra kväll, eller ja lite tårar var det ju men inte från min sida..men vi finns ju för varandra i ur och skur så det blev lite bättre men vill önska bort allt sånt...tycker inte om att se dig sån..vi är ju inte sådana..
Skriver inte mer om kvällen sen haha ;)

Söndag:
Så sjukt kul dag.
Blev hämtad på morgonen, hade nyss duschat och var sådä lagom trött haha.
Åkte sedan till jennie där det fanns en och annan förvirrad människa...haha..så underbart fantastiskt kul.
Sedan blev det färd till oskarshamn för att titta på inlineshockey tjohoo.
Vi var den bästa hejarklacken där, kan ha berott på att vi var den enda också...haha. Det var en helt fantastisk dag och en underbar sport som jag nu upptäckt haha. Vi skrek allt vad vi kunde och dansade och sjöng. Bästa hejarklacken någonsin. Vi är helt överygade av att de spelade bättre för att vi hejade.
Sedan var det en rolig hemfärd hem, väldigt intressant och roliga diskussioner hehe. Har upptäckt en ny pärla. Så skön kille. Underbar humor.
Jag och jennie är numera inbitna streethockeyfans.
På kvällen blev det inte mycket vettigt...sjukt trött så det blev sömn och mys.

Nu orkar jag inte blogga mer alltså

Har varit på praktik idag och haft besök av handledaren. Det var helt okej och alla verkade nöjda.
Solen har gassat rejält idag.


Ska även säga GRATTIS JOSEPHINE..hon fyller hela 22 år idag.
Grattis grattis grattis. Vi kommer bort sedan och käkar lite tårta hehe.. hoppas att dagen var bra för dig gumman. love you.

Nu har jag tagit igen på bloggandet lite...var ju så längesedan hehe.
Ha nu en kanonvecka.


Kommentarer
Postat av: mamsen

jag säger bara GI, alltså!

2007-05-14 @ 20:05:35
Postat av: Josephine

Tack för grattiset gumman:) Ses snart!

2007-05-14 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback