Praktik

Ja nu har jag haft fyra dagar praktik och först kändes det sjukt jobbigt..bara massa lek men det börjar ta sig alltså.
Mycket söta barn som underlättar vardagen. Det blir dock mycket lek i sandlådan, ritande och sjungandes. Jag måste ju med säga att jag är glad att ja kan en del om star wars för det behövs kan jag säga.
Kan nu även alla planeter i ordning tror jag. Rymden är ett hett ämne. tur att man läst naturkunskap alltså.

Fröknarna är också mycket snälla och jag trivs med dom. Blir bättre och bättre varje dag.
Har nog aldrig varit ute så här mycket någonsin. Tror jag brände hårbotten första dagen haha. Bränner ju mig så lätt.

Har även veta att jag har något av en porslinshyfärg. Alltså väldigt blek haha.

idag har jag varit så fruktansvärt trött, cyklade ut till linsdal med...mycket stolt

vet inte vad ja ska blogga om riktigt...helgen vad underbar...hela var verkligen fantastisk. Så skönt.

Fredagen var hemma med jennie och två till. hur kul som helst och lite hoppande i sängen haha.
Lördagen var hos emmy med hennes bror och tjej o p. Mycket mycket kul och fantastisk mat. Det med lögnen om födelsedagen var bäst...du är så påhittig. Och inte att glömma..den kära sälen gick i repris.
Söndagen var det dags för utflykt. Det var tre flummiga människor och en söt hund (dock varm)
Vi hade väldigt kul och kvällen bestod av massa mys och inte allt för nyttig mat haha.
Shell i nybro undrade nog vad ja höll på med haha.

Ska snart sova nu. Försöker ta tag i lite problem med. Vet inte hur bra det går men ja gör mitt bästa. Börjar förstå lärarrollen nu.

Nu ska ja snart sova för imon blir det cykeltur till linsdal igen..dock med min roliga exhandledare och jennie då tihi.

Kommentarer
Postat av: jennie

DET ÖSREGNAR!!!! VA FAAAAAAAN!! Vi har liksom inte råd med buss gud, ge os lite sol :P hahaha. puss puss bejbii!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback