dagen

Idag har det varit jobb som vanligt. Börjar förstå grejen lite nu haha. Imon ska vi få en vikarie som ja tycker himla mycket om. Ska baka hennes paj någon dag tänkte ja.

Efter det så har ja fixat lite pyssel.

Sedan åkte jag till ljungby för att titta på deras träning. De är ju så underbara i Ljungby men det blir bökigt och värnamovolley verkar ju vara rörigt för tillfället. Suck.

Har som mål att blogga nåt varje kväll haha. Får se hur det går.

Himla glad är jag iallafall för att OS är igång. Kollar så mycket jag kan varje dag.

Imon blir det upp tidigt och kolla om det är nåt skojsigt.
Undrar vad ja ska ha på mig imon. Mina jeans är smutsiga. Jobbar man med barn får man allt tvätta lite oftare, men det är det värt.
Nej nu stupar jag snart.
Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback