söndag

ja hade faktiskt ingen aning vilken dag det var..fick tänka efter ordentligt.
Idag vaknade jag halv tolv och kände mig som en tonåring som sover bort dagarna.Somnade typ elva igår med så sov fantastiskt länge. Det blev frukost och efter att ja krånglat lite med min dator blev det ett springpass. Det blev dock inte runt osudden som utlovades. Tror inte jag hade pallat det efter all julmaten. Tog ett långvarv i apladalen som kändes barnsligt enkelt mot vad det har gjort. När jag kom hem blev det magstyrka o sen snabbt in i duschen o sen promenad med hela familjen. Usch vad kallt det var ute.
Sedan blev det matlagning. Korvstroganoff.Riktigt mumsigt. Har fått dille på det för tillfället.
Ikväll har vi tittat narnia-prins caspian och jag la en ansiktsmask. Har hittat en fantastisk låt genom filmen. Regina spector-the call. Lyssna på den om ni hinner.
Imorgon blir det fika med malin och lite shoppande och sedan blir det volleyträning och sedan får vi se vad som händer. Så fantastiskt skönt att vara ledig. Visst älskar jag jobbet men skönt att inte behöva kliva upp när det är mörkt och kunna njuta lite av dagarna.


ja o den mindre brodern..tihi

Kommentarer
Postat av: annica

Mmm...Korv stroganoff hade vi med dille på för ett tag sen... Du, lycka till imorgon & jag vill såklart ha en rapport!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback