längesen

okej okej det var längesen ja bloggade. Är verkligen leden. Det är mycket jobb nu, Jobb jobb jobb och lite t hehe.
Håller på och packar allt i min lägenhet. Det är ju inte jobbigt men sjukt tråkigt. Jag har bestämt att jennie ska hjälpa mig på söndag hehe. Det ska bli så skönt med lite hjälp och någon som kan göra något tråkigt till fantastiskt kul. Älskar min kära vän. Min fantastiskt underbara,speciella gulliga vän. suck.

Ska til gbg på onsdag. Ska bli så underbart. Ska bli så skönt att bara sitta på tåget i fyra timmar och njuta.

Nu ska jag fortsätta packa. Tjohoo. Fantastiskt roligt...eller inte.

Sov gott.

puss

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig med min otroligt bästaste vän!!! :) men varför en suck efter? haha PUSS

Postat av: emma

Fattar inte att du ska flytta... :(

2008-06-27 @ 22:45:18
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hihi vem är t då?=) PUSS!

2008-07-01 @ 21:09:30
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback