ger upp

ja har försök sova en stund men gav snabbt upp..kanske låter konstigt men ja känner min kropp så pass väl.
Jag orkar inte bråka med den.
Nu ska ja försöka plugga lite istället..får väl sova på dagen istället då.
Jag vill bara försvinna ur min egen kropp men det är lättare sagt än gjort.

det känns som om ja gett upp..orkar inte ta mer matcher mot hostan..har gjort det i så många år.
Ringde läkaren idag..de skulle ringa upp men gjorde inte det..
att sjuka ska behöva jaga doktorer är fruktansvärt.
Det blir upp tidigt imon o ringa..det är faktiskt bara åtta timmar dit.

Kommentarer
Postat av: emmy

naaww, jag tycker så himla synd om dej! Dumma hosta!!! Jag slutar fem idag då kan jag hjälpa dej att jaga doktorn! ;-) Hoppas din dag blir okej iaf!! Love you!! Puss

2008-03-18 @ 08:09:16
Postat av: Tobias

svar: vem vet ;) vi får väl se =)

Postat av: Emelie

Godmorgon :D

2008-03-18 @ 08:37:00
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback