läkarbesök

ja idag var det upp med tuppen o ringa läkaren..hon berättade att hon hade min lapp i fickan och inte glömt mig.
Hon hade pratat med läkaren..han ville att de skulle ta massa olika prover på mig. Hon rabblade upp massa. Så det blir näs och svalgprov(jippi) och sen blodprov då förstås, sen vet ja inte. Ja hoppas mina ådror är med mig. Ibland får de sticka mig flera gånger och gräva i armen..mycket mysig eller inte.

Jag vill ju gå till doktorn för ja vill bli bra men ja vill inte att det ska göra ont ju..usch. Plus att detta kanske bara är början..det känns lite meningslöst att göra näs o svlagprov för ja vet att det inte är nåt med det.
Jag blir lite trött att ja inte får prata med läkaren..men ja kanske får det sen..

Nej nu ska ja föna håret.

Usch nervös nervös nervös

Kommentarer
Postat av: NICOLE

hehe mm precis =) fin design på bloggen :)

Postat av: Milton

Haha, rätt! :)

2008-03-18 @ 15:09:58
URL: http://miltonvestin.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

ja, dom är superfina tycker jag :)

2008-03-18 @ 15:19:15
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback