borde blogga mer

vet att jag borde blogga mer. Men det är mycket nu för tiden. Hinner inte ens ringa upp de som ringer mig. Ska bli bättre.

Nu ska jag iväg till susanne för en mysig kväll. Ska bli kalas.

Dagen på jobbet har varit kalas. Jag har dragit igång mitt lilla tema och det är mycket att klura på men det kan nog bli kalas.

Usch jag måste måla naglarna med.

Imorgon är dagen uppbokad från åtta till nio utan en enda paus men det ska nog bli kul ändå.
Intressanta tankar ska lyftas på APL och inte APT. Väldigt konstigt det här med apt och apl men en sak har jag konstaterat och det är att det heter apl hos oss haha.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bättre blogga ibland än aldrig! Ha en trevlig kväll & hoppas ni är pigga imorgon! Kramen.

Postat av: Jennie

du är utmanad hjärtat ;)

2008-09-16 @ 18:28:32
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej Bulan! Dax att uppdatera här..? Skriv lite om gårdagen vettja =) Ses sen, kram!

2008-10-05 @ 13:16:16
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback