hinner mer än man tror

idag har jag haft fullt upp.

Jobba var ju en självklarhet...tycker det är riktigt roligt. Hade med mig hallongrottor och det var nog uppskattat.

Efter jobbet svängde jag förbi jenny. Där blev det te och bullar och massa prat. Sedan blev det en snabbträff med malin på stan.
Sedan drog jag hem till sandra och eric en snabbis. Han hade ju saknat mig. Kul när en sådan liten kille säger så...blir rörd och det värmer i hjärtat.
Sedan blev det hem och hjälpa pappa lite med lite kort. Efter en liten stund kom malin hit. Då blev det massa mys med filmen twilight. Den var helt okej men förstår inte riktigt hysterin över den. Fick massa magont helt plötsligt, märkligt..jag har ju aldrig ont i magen. Som tur var så försvann det där mitt i massa snack och skratt.

Nu måste jag verkligen sova. Klockan har verkligen passerat sovdags.

Imorgon är det jobb och sedan träning. Hoppas verkligen jag är pigg imon. Hoppas jag kanske kan vila en sväng innan träningen. Lär behöva det.


godnatt säger jag och änderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback