host host

förstår inte hur man lägger in youtubeklipp längre. funkar ju inte suck.
Spelar forever young med sara burnett hur mycket som helst. Hon sjunger den helt fantastiskt.
Den är så vacker och skör med underbart pianospel till.

Idag har det varit massa sport på tv som vanligt. Handbollen förlorade vi tyvärr med ett mål.sjukt synd men tycker herrarna har varit grymt duktiga och tror massor på de laget.

Hostan blir bara sämre o sämre. Sjukt trött på min hosta. vill vara frisk och sätta igång med min träning. Har helt ont i halsen av allt hostande. Känns som om halsen är helt trasig. Det konstigast är att jag får denna hosta vid exakt samma tid på året, Har haft det såhär sen 2004. Vill inte att den ska hålla på in i april. Vill att den ska försvinna fort.

Imorgon är det jobb igen. skönt att sluta tidigt på en måndag. Gör mycket, Är ju fruktansvärt seg i början på veckan.

Hade match igår. Vann matchen men gick dåligt för mig. Tydligen tyckte inte domaren att mina fingerslag var tilräckligt rena så han blåste av mig cirka 15 ggr. Höll på att gå i taket, men vad skulle jag göra. Var ju tvungen att klara mig igenom matchen vilket jag lyckades med. Var jättemycket publik igår, verkligen kanonkul. Både jobbarkompisar och släkt och jobbarkompis familj.

Nu ska jag sova för ska ju upp tidigt. Sov nu så gott.



Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till vinst! Konstigt du att man alltid blir lite arg på domarna... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback