lite babbel

ja nu är jag själv i lägenheten..igen. Väskorna är borta och skämten och skratten med. Saknar dig redan.
 Blev iallafall en promenix på den snöklädda marken till maxi och inhandlande av mat. Tacos.
Sedan tittade vi på filmen Horton eller var det norton eller kanske morton. En lite söt film om en elefant och ett dammkorn.

Saknar lidköping. Var riktigt roligt där när inte vissa förstörde allt, men annars var människorna som bodde där fantastiska.
Totalgillar ekelund,sekund,klang,hampus, tony och cornelia.

Saknar även josse o jessica. Vi har ju haft dunderkul ihop hela gänget.

Dock erkänner jag att det var skönt att sova i sin egen säng inatt.


Kommentarer
Postat av: annica

Åhhh...tänk när man var ung å orkade partaja en hel helg... Nuförtiden får man käka kolhydrater, dricka kaffe & ladda med energidryck för att orka med EN kväll. HEMMA.... Kommer du förbi imon då? Kramen!

Postat av: Jennie

FY HELVETE VAD FAN JÄVLA CP SKIT FAN VAD JAG SAKNAR DIG......... OCH DET VAR EN TIMME SEN JAG LÄMNADE DIG.. DETTA ÄR INTE BRA FÖR MITT LIV.. KOM HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT... JAG SAKNAR DIG, DIG DIG DIG DIG DIG DIG DIG DIG DIG DIG... ÄLSKAR DIG GÖR JAG OCKSÅ...



helt på riktigt älskar jag dig!! snyft

2009-01-04 @ 21:09:09
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: Josephine

det var den bilden jag menade....så fin=) saknar dig med...dessa dagar har varit oslagbara...hoppas på såna i slutet av januari med:) Puss fina Hilda!

2009-01-04 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback