göteborg

ja jisses nu är jag i göteborg och det var sjuuukt kul igår. Hade flummigt värre på tåget i första klass. Hur gullig konduktörtjej som helst.
Jag passar i första klass iallafall. Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det när jag åker tåg.
Sedan skulle vi hitta till petra vilket gick ganska bra.
Vi bor i en kändislägenhet. Annikas i lets dance o så vinner hon lets dance. Oj vad vi jubla.
Sedan skulle vi bege oss ut mot exit. Kommer inte ihåg just nu varför vi skulle just dit.
Men det blev valand. Riktigt roligt ställe och vi flummade på som vanligt.
Helt plötsligt blir det typ nån modevisning av kalsonger eller nåt för det är tre "nakna män" som har en show hehe.
När vi tröttnade gick vi därifrån på jakt efter pizza men nej då. Tror ni det finns nattpizza i göteborg?icke!
Det finns ju till och med i värnamo.
Så det blev burger king istället med en jättetrevlig kille som jobbade där. Timmy. Härligt med människor som är så glada så sent på kvällen. Vet själv hur det är att jobba så sent med massa onyktra människor.

Sedan kom ju problemet...vi skulle hitta hem igen haha. Och ja mamma vi klarade ut det även om det tog lite tid. Efter att ha gått ett tag kom vi på att vi gick åt helt fel håll. Sedan visste  vi inte alls vad vi var. Men en snäll taxichaufför hjälpte oss och vi åkte taxi typ tio m eftersom vi nästan var hemma haha. Komiskt komiskt.

Nu ska vi ut och göra stan och ser fram mot mer jennie och hilda-äventyr,

Kommentarer
Postat av: mamsen

JAG VISSTE DET!!! Jag visste det....!



Var du ONYKTER???



Jag visste det!!....Suck!

2009-03-28 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback