match på g

ja nu bär det snart av till ljungby för match. Är superladdad och känner för tillfället inte av nån smärta vid revbenen. Snälla muskler håll nu.

Igår bjöd jag hela familjen på mat. Blev först en riktigt vacker fördrink och sedan fyllda kycklingfiléer med bacon runt. Blev förvånad själv över hur gott det var. Var faktiskt helt fantastiskt. Ligger nog på tio i topp på det godaste jag någonsin ätit.
Tack älskade jennie för receptet.

Något man dock skulle vilja ha när man bjuder på mat är en diskmaskin!!

Jag tyckte det var tråkigt att inte sarah gick till globen. Visst tycker ja om malena men shlager..hmm nä.


Kommentarer
Postat av: jennie

jaa nu är jag nöjd med inlägget ;) hahaha.. that´s my girl!! älskar dig hjärtat!

Postat av: Annica

Hoppas du inte tog ut dig alltför mycket på matchen & att det gick bra med ontet... Ladda om så du orkar ta hand om min galning till son imon! Kram!

2009-03-01 @ 18:32:19
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback