trött

ja jag är sjukt trött samtidigt som ja är pigg av den energin jag fått i helgen.
Har varit så fantastiskt.
Ett stort tack till petra för att vi fick komma o besöka henne och stöka ner i lägenheten lite till hehe.
Nu är det stup i säng för min del.
Var tvungen att kolla annikas och magnus shownummer på internet först. Sjukt kul nummer och oj vad glad annika blev.
Nu har jag tränat mina fingrar och handleder med min nya träningssaker.
Nu ska jag träna kondis spänst och armstyrka med så ska nog nästa säsong med volleylaget gå kanon.

Nej det får bli mer uppdateringar om gbg sen.

I´m from sweden, värnamo and she is from kjaalmaa. tihi
älskar dig jennie.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha men hjärtat?! Du har varit i göteborg i helgen, jag vill inte ha någon uppdatering om vad som hände i Kalmar i helgen! ;) läs din blogg igen! pusspuss älskar dig med!

2009-03-29 @ 23:26:25
Postat av: Hannes

blond som vanligt

2009-03-30 @ 16:53:55
Postat av: jennie

är vi förvånade hannes? ;) NEJ

Postat av: emmy

åmen bara om du är på mitt lag, du får kolla in på saras blogg o fjäska så du får vara med!! http://bananensvikt.blogg.se

Puss puss

2009-03-31 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback